Υποστήριξη χρηστών

 

Προσωπικά ψηφιακά πιστοποιητικά

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

Κάθε μέλος του Παντείου Πανεπιστημίου  μπορεί να αποκτήσει ένα από τα παρακάτω πιστοποιητικά:

 

Στην χρήση της υπηρεσίας ισχύουν ειδικές προϋποθέσεις των κειμένων πολιτικής και διαδικασιών της Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού Harica.

Για να αποκτήσετε προσωπικό ψηφιακό πιστοποιητικό Class B θα πρέπει να αιτηθείτε την έκδοση του από τον υπολογιστή σας χρησιμοποιώντας ενημερωμένο πλοηγό (π.χ. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Safari). Μπορεί να σας ζητηθεί η ηλεκτρονική σας διεύθυνση και ο κωδικός πρόσβασης του ιδρυματικού σας λογαριασμού (Uregister). Καθώς και να ενημερωθείτε για τις Αλλαγές στη διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικών τύπου Β

12/1/2022 Ενημέρωση για το πιστοποιητικό προηγμένης ηλεκτρονικής υπογραφής (advanced eSignature/Class B) HARICA

 

Για να αποκτήσετε προσωπικό ψηφιακό πιστοποιητικό της κατηγορίας Class A θα πρέπει:

  1. να διαθέτετε ακαδημαϊκή ταυτότητα. Για να την αποκτήσετε υποβάλετε την αίτηση από την ιστοσελίδα http://academicid.minedu.gov.gr/
  2. να απευθυνθείτε στη Δ/νση Μηχανοργάνωσης, αφού παραλάβετε την ακαδημαϊκή ταυτότητα ώστε να ακολουθηθεί διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικού Class A. Θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε και επίσημο αποδεικτικό της ταυτότητά σας όπως είναι η αστυνομική ταυτότητα, σε ψηφιακή μορφή.

Το ψηφιακό πιστοποιητικό έχει συγκεκριμένη διάρκεια πέρα από την οποία παύει να ισχύει. Δεκαπέντε μέρες πριν τη λήξη του πιστοποιητικού, ο χρήστης μπορεί να αιτηθεί την έκδοση νέου πιστοποιητικού.

 Ισχύουν ειδικές προϋποθέσεις των κειμένων πολιτικής και διαδικασιών της Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού