• .

  • .

  • .

  • .

Copyright 2024 - noc panteion by xtval
ukbinaryoptions.net/Finpari Bonus Codes

Υποστήριξη χρηστών

 

Εαρινό Εξάμηνο 2021 - Οδηγίες - ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Open eClass

 

H πλατφόρμα του Open eClass θα στηρίξει και στο εαρινό εξάμηνο την εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση. Οι βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας είναι

- η επικοινωνία των διδασκόντων με τους φοιτητές των μαθημάτων και

- η ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού ανά μάθημα

 

Τα ηλεκτρονικά μαθήματα έχουν ήδη επικαιροποιηθεί σύμφωνα με τα νέα Προγράμματα Σπουδών των Τμημάτων.  Συγκεκριμένα, ο τίτλος μαθήματος έχει καταχωρηθεί στην πλατφόρμα με τον Κωδικό και τον/ους διδάσκοντα/ες όπως αυτά τα στοιχεία εμφανίζονται στο Πρόγραμμα Σπουδών.

Στην συνέχεια θα περιγραφούν οι ακόλουθες ενέργειες, που στο Open eClass συνδέονται με την έναρξη εξαμήνου.

  1. Ενεργά μαθήματα: διαγραφή φοιτητών προηγούμενων εξαμήνων
  2. Ανενεργά μαθήματα: απενεργοποίηση
  3. Διαγραφή μαθήματος
  4. Αλλαγές σε μάθημα: αλλαγή διδάσκοντα / τίτλου, κατάργηση
  5. Νέα μαθήματα: δημιουργία μαθήματος
  6. Διδάσκοντες ΕΣΠΑ

 

Στο τέλος του παρόντος αρχείου θα βρείτε επίσης αναφορά σε εγχειρίδια και χρήσιμα video για την χρήση του Open eClass, όπως και οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις για τεχνική βοήθεια (Open eClass helpdesk).

 

  1. Ενεργά μαθήματα: διαγραφή φοιτητών προηγούμενων εξαμήνων

Μετά το πέρας των εξετάσεων, και μέχρι τις 8 Μαρτίου 2021, ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου, οι διδάσκοντες θα πρέπει να έχουν διαγράψει το αρχείο με τους παλιούς φοιτητές.

Διαδικασία: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ -> Χρήστες  –> Διαγραφή Χρηστών (δεξιά της οθόνης στο γκρι εικονίδιο με το γρανάζι) –> Με ημερομηνία εγγραφής (κάνουμε κλικ στο κουτάκι) -> Εκτέλεση ενεργειών

Οδηγίες θα βρείτε εδώ (παρ. 5.4.4).

  1. Ανενεργά μαθήματα: απενεργοποίηση

 

Τα μαθήματα που δεν διδάσκονται το εαρινό εξάμηνο θα πρέπει να γίνουν ανενεργά.

 

Ανενεργό μάθημα σημαίνει πως ως τίτλος και το περιεχόμενό του μαθήματος παραμένουν ορατά για τον διδάσκοντα, ο οποίος συνεχίζει να έχει δικαίωμα διαχείρισης και επανεργοποίησης, αλλά το μάθημα δεν εμφανίζεται στους φοιτητές.

 

Ανενεργά γίνονται τα μαθήματα των οποίων οι διδάσκοντες:

- βρίσκονται σε εκπαιδευτική άδεια, ή

- δεν διδάσκουν πλέον το μάθημα, ή  

- των οποίων το μάθημα καταργήθηκε, ή

- άλλαξε ο τίτλος του μαθήματος

 

Διαδικασία: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ -> Ρυθμίσεις -> Πρόσβαση -> Ανενεργό Μάθημα

Οδηγίες θα βρείτε εδώ.

 

  1. Διαγραφή μαθήματος

 

Διαδικασία: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ -> Ρυθμίσεις ->  (δεξιά της οθόνης, στη σειρά με τα γκρι εικονίδια: Πληροφορίες, Αντίγραφο Ασφαλείας, Επιστροφή) το γκρι εικονίδιο με το γρανάζι -> Πατάμε το μαύρο βελάκι με κατεύθυνση προς τα κάτω -> επιλέγουμε Διαγραφή μαθήματος.

 

Οδηγίες θα βρείτε εδώ.

  

  1. Αλλαγές σε μάθημα: αλλαγή διδάσκοντα / τίτλου, κατάργηση

 

Όταν ένα μάθημα αλλάζει τίτλο ή διδάσκοντα, ή καταργείται, ο υπεύθυνος διδάσκων μπορεί να κάνει ανενεργό (οδηγίες στην παρ. 2) ή να διαγράψει το μάθημα (οδηγίες στην παρ. 3).

 

  1. Νέα μαθήματα (δημιουργία μαθήματος)

Διαδικασία: στην αρχική οθόνη – δεξιά της οθόνης – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Οδηγίες θα βρείτε εδώ.

  1. Διδάσκοντες ΕΣΠΑ και ΠΔ/407

Οι νέοι διδάσκοντες ΕΣΠΑ και ΠΔ/407 μπορούν να επικοινωνήσουν με την ηλεκτρονική διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. για τη δημιουργία προφίλ διδάσκοντα στην Πλατφόρμα και τη σύνδεση με τα  μαθήματά τους.

 

Υλικό για την χρήση του Open eClass

Εγχειρίδια 

Στην ιστοσελίδα https://docs.openeclass.org/el/teacher 

 

Χρήσιμα video

Δημιουργία μαθήματος

Διαχείριση Μαθήματος

Διαχείριση περιοχών συζητήσεων – Κουβεντούλα (chat)

Διαχείριση Ομάδων Εκπαιδευόμενων – Ομάδες Χρηστών

Ανάρτηση και διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού

 

Τεχνική υποστήριξη μέσω email

Η υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης για την χρήση του Open eClass (Helpdesk) για τους διδάσκοντες είναι στη διάθεσή σας στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

για τη Σχολή Πολιτικών Επιστημών: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

για τη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

για τη Σχολή Επιστημών Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

για τη Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Για θέματα που αφορούν τη χρήση του Open eClass για φοιτητές: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Σύντομη περιγραφή του έργου των τμημάτων της Διεύθυνσης

ΤΜΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εποπτεία & διαχείριση της λειτουργίας του δικτύου επικοινωνιών (τηλεφωνικό δίκτυο και δίκτυο δεδομένων), την υποστήριξη & διαχείριση του εξοπλισμού (υλικό & λογισμικό ), την υποστήριξη  περισσότερων  των 20.000 μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας (ακαδημαϊκό & διοικητικό προσωπικό, καθώς προπτυχιακούς , μεταπτυχιακούς & διδακτορικούς φοιτητές) .

Διευθυνσιοδότηση Υπολογιστών και ιστοσελίδων  (dns).

Δημιουργία , διαχείριση , υποστήριξη του ιστότοπου του τμήματος.

Διαχείριση χρηστών στη Διαύγεια. 

Υποστήριξη – συντήρηση – διαχείριση εφαρμογών στο δίκτυο Internet (ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, εφαρμογή απομακρυσμένης πρόσβασης μόνο κέντρου διαχείρισης δικτύου(NOC), μεταφορά αρχείων (FTP), υπηρεσίες Ενδιάμεσου (proxy) των Servers δικτύου εφαρμογών του Πανεπιστημίου και Internet. 

Φιλοξενία των ιστοσελίδων των τμημάτων (Web Hosting). 

Παρακολούθηση αναγκών και αποθεμάτων υλικού Πληροφορικής,  τήρηση αρχείου εξοπλισμού και υλικού Πληροφορικής , διαχείριση και ανακύκλωση παλαιού ηλεκτρονικού υλικού Πληροφορικής

Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες εξοπλισμού Πληροφορικής σε Hardware και Software του Παν/μίου. (Έκδοση προδιαγραφών για εξοπλισμό & λογισμικό). Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες μηχανογραφικών αναλωσίμων.

 

Αξιολόγηση Τεχνικών Χαρακτηριστικών σε Διαγωνισμούς Πληροφορικής. (Τεχνική αξιολόγηση προσφερόμενου εξοπλισμού Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο.)Αξιολόγηση συστημάτων υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εκμετάλλευση και συντήρηση μηχανογραφικών εφαρμογών μισθοδοσίας προσωπικού και φοιτητολογίου.

Συγκεκριμένα την ανάλυση, σχεδιασμό, ανάπτυξη και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «Φοιτητολόγιο»

(προπτυχιακά-μεταπτυχιακά-μέλη ΔΕΠ), διαχείριση και συντήρηση στατιστικών στοιχείων του Πανεπιστημίου.

Η διαχείριση των web εφαρμογών (ηλεκτρονική βαθμολόγηση διδασκόντων, ηλεκτρονική δήλωση-αναλυτική βαθμολογία φοιτητών),

υποστήριξη και συντήρηση εφαρμογών και υλικών του Πανεπιστημίου αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού στην χρήση τους.

 

Υποστήριξη-συντήρηση βλαβών υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Συντονισμός και χρήση Τηλεδιασκέψεων.    

Συντονισμός και κατανομή Αιθουσών Διδασκαλίας.

Παρακολούθηση καλής λειτουργίας των εργαστηρίων Η/Υ.    

Σχεδιασμός των εφαρμογών για τις διοικητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες του πανεπιστημίου και μελέτη των προβλημάτων που τυχόν ανακύπτουν.

Ενημέρωση, εκπαίδευση και στήριξη προσωπικού και φοιτητών στη χρήση και εκμετάλλευση των δικτύων.

Διοργάνωση σεμιναρίων και η έρευνα και ο σχεδιασμός για χρήση νέων τεχνολογιών.

Έκδοση προδιαγραφών για προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού.

 

Επίλυση παρουσιαζομένων προβλημάτων σε Hardware και Software.

f t g m