FAQs
Tutnitin Error - υπηρεσία λογοκλοπής
Αυτό είναι ένα ζήτημα που φαίνεται να επηρεάζει το πρόγραμμα περιήγησης ιστού Safari σε MAC.
Μπορεί όμως σπάνια, να προκύψει και σε άλλο πρόγραμμα περιήγησης ιστού.
Διορθώστε το πρόβλημα ακολουθώντας τα βήματα για να διαγράψετε το ιστορικό στο Safari.
- Κάντε κλικ στο Safari στο μενού της γραμμής εργαλείων.
- Κάντε κλικ στο Εκκαθάριση ιστορικού.
- Επιλέξτε "όλο το ιστορικό".
- Κάντε κλικ στο Εκκαθάριση ιστορικού.
- Κλείστε το Safari, και δοκιμάστε ξανά.
Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε άλλο πρόγραμμα περιήγησης ενημερωθείτε από τα κάτωθι links:
Πώς να καθαρίσετε την cache σε οποιονδήποτε browser
Επίσης στην ανακοίνωση σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας στην τελευταία ενότητα θα βρείτε πληροφορίες για την υπηρεσία ελέγχου λογοκλοπής:
Λειτουργία της πλατφόρμας openeclass
Ωστόσο, η εκκαθάριση του ιστορικού του προγράμματος περιήγησης (και των cookies) και η επανεκκίνηση του προγράμματος περιήγησης ή και του υπολογιστή σας θα επιλύσει το πρόβλημα.