• .

  • .

  • .

  • .

Copyright 2024 - noc panteion by xtval
ukbinaryoptions.net/Finpari Bonus Codes

FAQs

Συχνές ερωτήσεις για τη χρήση Skype for Business - Διδάσκοντες/ουσες-διοργανωτές/τριες

 

'Τhe meeting information cannot be saved'
 
"Δεν ήταν δυνατή η αποθήκευση των πληροφοριών για τη σύσκεψη. Δοκιμάστε ξανά."

Απάντηση στον ακόλουθο σύνδεσμο εδώ.

- Όταν προσπαθώ να συνδεθώ στο Skype για επιχειρήσεις, εμφανίζει μήνυμα ότι το Skype για επιχειρήσεις έχει αναβαθμιστεί σε Microsoft Teams. Τι σημαίνει αυτό?

Το SFB παρέχεται από τη Microsoft η οποία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών της χωρίς προηγούμενη ενημέρωση ή προειδοποίηση και είναι υπεύθυνη για την αξιοπιστία, τη διαθεσιμότητα και τα χαρακτηριστικά τους. 

Ενημέρωση από Microsoft: Το Skype for Business θα αποσυρθεί στις 31 Ιουλίου 2021, η άδεια χρήσης του οργανισμού σας έχει αναβαθμιστεί στο Microsoft Teams. Παρόλο που θα εξακολουθείτε να μπορείτε να επεξεργαστείτε, να ακυρώσετε ή να συμμετάσχετε σε υπάρχουσες συσκέψεις του Skype για επιχειρήσεις, δεν θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για δημιουργία νέων συσκέψεων. Οι συσκέψεις SFB που είχαν προγραμματιστεί πριν από την αναβάθμιση εξακολουθούν να βρίσκονται στο ημερολόγιο του Outlook και θα φιλοξενούνται στο SFB. Οι διαδικτυακές συναντήσεις που δημιουργείτε μετά την αναβάθμιση του οργανισμού σας θα φιλοξενούνται στο Teams. Και στις δύο περιπτώσεις, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο της πρόσκλησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τη σύσκεψη.

 

- Πώς αντιμετωπίζω το λάθος "500 Internal Server Error" που επιστρέφει το SfB;

  • κάνετε επανεκκίνηση το pc σας
  • ανοίγετε το browser chrome, κατά προτίμηση με παράθυρο ανώνυμης περιήγησης - οδηγίες εδώ
  • μεταβαίνετε στη διεύθυνση https://SCHED.Lync.com
  • κάνετε είσοδο με τα στοιχεία του παντειακού σας mail

- Υπάρχει η δυνατότητα να αποκλείσω κάποιον συμμετέχοντα στην διάρκεια της τηλεδιάσκεψης;

Η δυνατότητα υπάρχει. Ακολουθείστε το βήμα 6.4 στις οδηγίες που θα βρείτε εδώ.

 

- Μπορώ να ορίσω ως παρουσιαστή άτομο δε διαθέτει mail του ιδρύματος;

 Αν δεν έχει οριστεί κατά τη δημιουργία του μαθήματος, μπορείτε να ορίσετε ως παρουσιαστή όποιον επιθυμείτε κατά τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης ακολουθώντας τα εξής βήματα:

  1. Επιλέγετε το εικονίδιο των συμμετεχόντων από το κύριο παράθυρο της σύσκεψης
  2. Από το παράθυρο συμμετεχόντων, κάνετε δεξί κλικ στον επιθυμητό συμμετέχοντα και επιλέγετε "Δημιουργία παρουσιαστή"

Στο πεδίο «ποιος είναι ο παρουσιαστής» μπορείτε να επιλέξετε τα άτομα που θα γίνουν παρουσιαστές στη σύσκεψή σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι όλοι οι παρουσιαστές έχουν πλήρη έλεγχο της σύσκεψης.

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές κατά τη δημιουργία της σύσκεψης και τις λειτουργίες των σχετικών επιλογών.

 

- Mε τις επιλογές "Παρουσιαστής: όλοι από την εταιρεία μου", κάποιοι φοιτητές εμφανίζονται ως διοργανωτές, ενώ κάποιοι καθηγητές εμφανίζονται ως απλοί επισκέπτες. Κάποιοι μάλιστα αποκλείονται από την τηλεδιάσκεψη μετά από δυο ώρες.

Στο πεδίο "Ποια άτομα παρακάμπτουν το χώρο αναμονής" με την επιλογή "Όλοι, ακόμα και άτομα εκτός της εταιρίας μου" επιτρέπετε στους φοιτητές να συμμετάσχουν ως επισκέπτες - εξαιρούνται άτομα που για κάποιο λόγο διαθέτουν παντειακό email, όπως οι μεταπτυχιακοί.


Στο πεδίο "Ποιος είναι ο παρουσιαστής", με την επιλογή "Άτομα από την εταιρία μου" επιτρέπετε να συμμετέχουν ως παρουσιαστές όλοι όσοι έχουν παντειακό email (π.χ. βοηθός καθηγητή). ΑΝ δεν γίνεται χρήση χρήση του παντειακού email, η πλατφόρμα αντιμετωπίζει τον παρουσιαστή ως απλό επισκέπτης και δεν του παρέχει τα δικαιώματα που του δίνει η Μicrosoft μέσω της άδειας χρήσης που διαθέτει το Πάντειο.

 

- Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ την εφαρμογή, πού μπορώ να βρω επεξηγήσεις και περιγραφή λειτουργιών;

Αυτή η σελίδα περιέχει λίστα λειτουργιών και σχετικούς συνδέσμους.

 

- Δεν μπορώ να μπω στην εφαρμογή/Web App, δεν ανοίγει κάποιο παράθυρο μετά το κατέβασμα (download)

Συνήθως η εφαρμογή εγκαθίσταται και ανοίγει με την ολοκλήρωση του download. Αν αυτό δεν γίνει, βεβαιωθείτε ότι κατεβάσατε την εφαρμογή, ελέγχοντας την ένδειξη για download στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης σας, είτε πηγαίνοντας στον φάκελο της λήψης αρχείων. Στη συνέχεια θα εγκαταστήσετε την εφαρμογή χειροκίνητα, με κλικ πάνω στο εικονίδιο της.  

 

- 'Ο, τι και να επιλέξω ξαναγυρνάω στο μήνυμα "Γίνεται λήψη του προγράμματος εγκατάστασης της εφαρμογής"

Η εφαρμογή χρειάζεται να κατέβει μόνο μια φορά. Πιθανόν μετά την πρώτη λήψη η εφαρμογή δεν έχει εγκατασταθεί, και προσπαθείτε να την κατεβάσετε εκ νέου, ξανά. Στην προηγούμενη απάντηση δίνονται οδηγίες που ισχύουν και γι' αυτό το ζήτημα.

 

- Η εφαρμογή κατεβαίνει αλλά δεν γίνεται εγκατάσταση

Πιθανόν στον υπολογιστή σας είναι ήδη εγκατεστημένη άλλη έκδοση του Skype. Η λύση είναι να απεγκαταστήσετε την ήδη εγκατεστημένη έκδοση του Skype.

Σε σπάνιες περιπτώσεις η εγκατάσταση δεν πραγματοποιείται λόγω των ρυθμίσεων του firewall ή του antivirus του υπολογιστή σας. Θα το καταλάβετε γιατί θα σας ειδοποιήσει το σχετικό πρόγραμμα. Η λύση είναι να αλλάξετε τις ρυθμίσεις στο firewall ή στο antivirus.

 

- Δεν έχω email στο Πάντειο, μπορώ να χρησιμοποιήσω την πλατφόρμα;

Όχι. Θα χρειαστεί να αποκτήσετε παντειακό email, απευθύνοντας email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

- Δεν θυμάμαι όνομα χρήστη/password του email του Παντείου

Θα χρειαστεί να απευθύνετε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

- Προσπαθώ να κάνω είσοδο στην εφαρμογή και τα στοιχεία μου δεν γίνονται δεκτά (δεν με αναγνωρίζει)

Η είσοδος γίνεται αποκλειστικά με τα στοιχεία του παντειακού email σας. Είτε εισάγετε κάποιο άλλο email, ή τα στοιχεία σας δεν είναι σωστά. Στην δεύτερη περίπτωση μπορείτε να απευθύνετε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (επισημαίνεται ότι emails σε προσωπικούς λογαριασμούς τεχνικών ενδέχεται να καθυστερήσουν σημαντικά).

 

Χρησιμοποιώ Mac OS. Υπάρχει Skype for Business διαθέσιμο για το λειτουργικό μου;

Το Skype for Business στο Mac είναι διαθέσιμο για OS X El Capitan (10.11) ή μεταγενέστερες εκδόσεις. Για να βρείτε ποιά είναι η έκδοση του λειτουργικού που τρέχετε, επιλέγετε About This Mac από το Μενού Apple menu. Εδώ θα βρείτε οδηγίες για upgrade του Mac OS, και εδώ πόροι που απαιτούνται από την MS. Από αυτό το link μπορείτε να κατεβάσετε το Skype for Business on Mac.

 

Προσπαθώ να κάνω είσοδο στην εφαρμογή και λαμβάνω την απάντηση «Ο λογαριασμός που χρησιμοποιείτε για είσοδο δεν έχει προετοιμαστεί για υπηρεσίες Skype για επιχειρήσεις». Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;

Απευθύνετε email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. αναφέροντας το μήνυμα και ζητάτε να γίνει έλεγχος του λογαριασμού σας.

 

Από την οθόνη του SkypeMeetings και ενώ επιλέγω "Sign in if you have an Office 365 account" γίνεται loop που με επαναφέρει στο ίδιο σημείο ως Guest (είχα στην αρχή μπει ως Guest). Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;

Η λύση είναι να διαγράψετε τα cookies (όλα ή μόνο τα σχετικά) του browser. Οδηγίες γι' αυτό θα βρείτε με αναζήτηση στο google ανάλογα το browser και το λειτουργικό σας σύστημα.
Αν αυτό δε λειτουργήσει, δοκιμάστε να απεγκαταστήσετε την εφαρμογή skype meetings από το control panel -> programs... και να την κατεβάσετε εκ νέου.

 

- Έχω και άλλο ακαδημαϊκό mail office 365 εκτός του Παντείου (π.χ. ΕΑΠ). Φαίνεται να υπάρχει κάποιο είδος σύγκρουσης μεταξύ των δύο ακαδημαϊκών λογαριασμών, και η είσοδός μου γίνεται στο ένα μόνο από τους δυο. Τι πρέπει να κάνω;

Η ευκολότερη λύση είναι να χρησιμοποιείτε διαφορετικό browser για κάθε λογαριασμό, ώστε να εξασφαλίσετε ξεχωριστή διαχείριση (παράδειγμα: Microsoft Edge για το παντειακό email, Chrome/Firefox για τον άλλο λογαριασμό).

Μια πιο τεχνική λύση είναι κάθε φορά να διαγράφετε τα cookies (όλα ή μόνο τα σχετικά) στον ίδιο browser. Oδηγίες γι' αυτό θα βρείτε με αναζήτηση στο google ανάλογα το browser και το λειτουργικό σας σύστημα.

 

- Όταν η διάσκεψη έχει προγραμματιστεί, τι χρειάζεται να γίνει;

 Περιμένετε να έρθει η ώρα της διάσκεψης, και τρέχετε την εφαρμογή χειροκίνητα, με κλικ πάνω του.

 

- Έχω μπει στη διάσκεψη και έχω εικόνα αλλά όχι ήχο (ή έχω ήχο, όχι εικόνα). Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε /ρυθμίσετε ανάλογα τις επιλογές της συσκευής ήχου ή της κάμερας του υπολογιστή σας. Οδηγίες σε αυτόν το σύνδεσμο.

 

- Υπάρχει δυνατότητα καταγραφής του μαθήματος;

Ναι, υπάρχει, εδώ θα βρείτε την περιγραφή (και σε pdf μορφή). Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει ακόμη διαθέσιμος χώρος σε δομές του Παντείου (eclass), οπότε η αποθήκευση θα πρέπει να γίνει σε άλλο αποθετήριο (dropbox κλπ). Ενδέχεται επίσης το αρχείο mp4 που παράγεται να χρειαστεί επεξεργασία και συμπίεση πριν την οποιαδήποτε ανάρτησή του. ΠΡΟΣΟΧΗ για να έχετε δυνατότητα εγγραφής θα πρέπει να έχετε κάνει εγκατάσταση της εφαρμογής Skype for Business.

 

- Όταν κάνω διαμοιρασμό παρουσίασης PowerPoint, μου αναφέρουν φοιτητές ότι από κινητό βλέπουν μαύρη οθόνη, ενώ δεν έχουν πρόβλημα όσοι παρακολουθούν από laptop/σταθερό υπολογιστή. Πώς αντιμετωπίζεται αυτό;

H λύση είναι να κάνετε διαμοιρασμό του παραθύρου του PowerPoint (όχι ολόκληρου του desktop).

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αν δεν βρείτε την απάντηση στην απορία ή το πρόβλημά σας, μπορείτε να απευθύνετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., με την παράκληση να τηρηθούν οι συστάσεις που αναφέρονται στην σελίδα με τις οδηγίες, στην παράγραφο "Email για υποστήριξη χρηστών του Skype for Business".

 

 

Σύντομη περιγραφή του έργου των τμημάτων της Διεύθυνσης

ΤΜΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εποπτεία & διαχείριση της λειτουργίας του δικτύου επικοινωνιών (τηλεφωνικό δίκτυο και δίκτυο δεδομένων), την υποστήριξη & διαχείριση του εξοπλισμού (υλικό & λογισμικό ), την υποστήριξη  περισσότερων  των 20.000 μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας (ακαδημαϊκό & διοικητικό προσωπικό, καθώς προπτυχιακούς , μεταπτυχιακούς & διδακτορικούς φοιτητές) .

Διευθυνσιοδότηση Υπολογιστών και ιστοσελίδων  (dns).

Δημιουργία , διαχείριση , υποστήριξη του ιστότοπου του τμήματος.

Διαχείριση χρηστών στη Διαύγεια. 

Υποστήριξη – συντήρηση – διαχείριση εφαρμογών στο δίκτυο Internet (ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, εφαρμογή απομακρυσμένης πρόσβασης μόνο κέντρου διαχείρισης δικτύου(NOC), μεταφορά αρχείων (FTP), υπηρεσίες Ενδιάμεσου (proxy) των Servers δικτύου εφαρμογών του Πανεπιστημίου και Internet. 

Φιλοξενία των ιστοσελίδων των τμημάτων (Web Hosting). 

Παρακολούθηση αναγκών και αποθεμάτων υλικού Πληροφορικής,  τήρηση αρχείου εξοπλισμού και υλικού Πληροφορικής , διαχείριση και ανακύκλωση παλαιού ηλεκτρονικού υλικού Πληροφορικής

Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες εξοπλισμού Πληροφορικής σε Hardware και Software του Παν/μίου. (Έκδοση προδιαγραφών για εξοπλισμό & λογισμικό). Έκδοση προδιαγραφών για ανάγκες μηχανογραφικών αναλωσίμων.

 

Αξιολόγηση Τεχνικών Χαρακτηριστικών σε Διαγωνισμούς Πληροφορικής. (Τεχνική αξιολόγηση προσφερόμενου εξοπλισμού Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο.)Αξιολόγηση συστημάτων υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Η εκμετάλλευση και συντήρηση μηχανογραφικών εφαρμογών μισθοδοσίας προσωπικού και φοιτητολογίου.

Συγκεκριμένα την ανάλυση, σχεδιασμό, ανάπτυξη και συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος «Φοιτητολόγιο»

(προπτυχιακά-μεταπτυχιακά-μέλη ΔΕΠ), διαχείριση και συντήρηση στατιστικών στοιχείων του Πανεπιστημίου.

Η διαχείριση των web εφαρμογών (ηλεκτρονική βαθμολόγηση διδασκόντων, ηλεκτρονική δήλωση-αναλυτική βαθμολογία φοιτητών),

υποστήριξη και συντήρηση εφαρμογών και υλικών του Πανεπιστημίου αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού στην χρήση τους.

 

Υποστήριξη-συντήρηση βλαβών υλικού και λογισμικού.

ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Αποστολή του Τμήματος είναι : 

Συντονισμός και χρήση Τηλεδιασκέψεων.    

Συντονισμός και κατανομή Αιθουσών Διδασκαλίας.

Παρακολούθηση καλής λειτουργίας των εργαστηρίων Η/Υ.    

Σχεδιασμός των εφαρμογών για τις διοικητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες του πανεπιστημίου και μελέτη των προβλημάτων που τυχόν ανακύπτουν.

Ενημέρωση, εκπαίδευση και στήριξη προσωπικού και φοιτητών στη χρήση και εκμετάλλευση των δικτύων.

Διοργάνωση σεμιναρίων και η έρευνα και ο σχεδιασμός για χρήση νέων τεχνολογιών.

Έκδοση προδιαγραφών για προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού.

 

Επίλυση παρουσιαζομένων προβλημάτων σε Hardware και Software.

f t g m