FAQs
Συχνές ερωτήσεις για τη χρήση MS Teams - Φοιτητές/τριες-συμμετέχοντες/ουσες-επισκέπτες/τριες
- Είσοδος
Αυτός ο λογαριασμός Microsoft δεν υπάρχει. Εισαγάγετε διαφορετικό λογαριασμό ή αποκτήστε έναν νέο.
Όταν κατά την είσοδο λαμβάνετε το παραπάνω μήνυμα, σημαίνει ότι έχετε κάνει πολλές αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου και στο browser έχετε αρκετά παράθυρα ανοιχτά με διαφορετικούς λογαριασμούς ανοιχτούς.
Για να ξεπεραστεί το πρόβλημα, θα πρέπει να κάνετε αποσύνδεση από άλλους λογαριασμούς να επανεκινήσετε τον browser με ανοιχτό μόνο τον ιδρυματικό σας λογαριασμό. Επίσης προτείνεται να αλλάξτε τις ρυθμίσεις στον Browser και να ενεργοποιήστε την επιλογή "Να επιτρέπεται στους ιστότοπους να αποθηκεύουν και να διαβάζουν δεδομένα cookies", οδηγίες στον κάτωθι σύνδεσμο:
Το Microsoft Teams έχει κολλήσει σε ένα βρόχο σύνδεσης στον Browser
- Contact your admin or try a different email δεν αναγνωρίζει το λογαριασμό
(Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΔΗΓΙΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΩΣ ΜΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ/ΟΥΣΑ)
Πάντα επιλέγετε να κάνετε είσοδο με το web app του teams δηλ. με το browser και όχι με την desktop εφαρμογή,
Προσοχή στις οδηγίες! Αναφέρεται η χρήση της web πλατφόρμας!
ΔΕΝ επιλέγετε "open your teams app"
Δεν κάνετε εγκατάσταση της εφαρμογής των Windows Teams
Στις κάτωθι εικόνες φαίνεται η επιλογή μετά το "cancel" στο pop-up παράθυρο και στη συνέχεια " Use the web app" ή “Continue on this browser..." ή "Συνέχεια σε αυτό το πρόγραμμα... ".
Σημαντικό!!! θα πρέπει να έχετε ανοιχτό το ιδρυματικό σας email <This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.>, στον Browser που θα συμμετάσχετε στη σύσκεψη teams (στον ίδιο Browser). Δε θα λαμβάνετε τον verification code από κινητό και θα κάνετε είσοδο από browser ή το αντίστροφο(ή από διαφορετικούς browsers). Για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα, προτείνεται η συμμετοχή να γίνεται από το λινκ της πρόσκλησης που έχετε λάβει στον ιδρυματικό σας λογαριασμό.
- Δεν έχω παντειακό email
Οι προπτυχιακοί φοιτητές έχουν ιδρυματικό email : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές για να αποκτήσουν email : ΑΙΤΗΣΗ
- Ποιό email θα εισάγω να παρακολουθήσω την τηλεδιάσκεψη;
Αυτό σημαίνει ότι το link έχει δημιουργηθεί με βάση άλλες οδηγίες (π.χ. για εσωτερικό προσωπικό). Ειδοποιήστε τον διδάσκοντα για το πρόβλημα (οι κατάλληλες οδηγίες βρίσκονται εδώ) .
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αν δεν βρείτε την απάντηση στην απορία ή το πρόβλημά σας, μπορείτε να απευθύνετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., με την παράκληση να τηρηθούν οι συστάσεις που αναφέρονται στην σελίδα με τις οδηγίες, στην παράγραφο "Email για υποστήριξη χρηστών".